ביטוח משרד

ביטוח משרדהשקעתם שנים של עבודה, הרבה כספים ולא מעט לילות בלי שינה וסוף כל סוף יש לכם את המשרד שלכם, אין זה משנה אם מדובר במשרד גדול או קטן –  מדובר במקור הפרנסה שלכם וכדי לבטח את עצמכם מכל הבחינות עליכם לרכוש ביטוח משרד.

חשוב להבין שלמרות שמדובר במשרד (מקום בו הסיכונים להיפגע הם נמוכים במיוחד) יש עדיין חריגים ובמיוחד כשאתם מעסיקים עובדים אחרים תחת אחריותכם, אין אתם רוצים לספוג בעצמכם תביעה מטעם העובד, כמו כן חשוב להבין שכשעובד יודע שהוא עומד מול חברת ביטוח ולא מול מעסיק סיכוייו לזכות במידה והוא תבע לשווא הם מזעריים אך במידה והתביעה מוצדקת חברת הביטוח תפצה אותו על הנזקים.

חשוב להבין שכל תביעה שהיא או כל נזק שייגרם למשרד יכול לגרום לקריסה כלכלית מוחלטת של בעלי המשרד במידה ואין לו פוליסת ביטוח עם כיסוי מתאים או פוליסת ביטוח כלל.

איזה כיסויים כולל ביטוח משרד?

ביטוח משרד כולל כיסויים רבים אך יש להבין כי כל ביטוח כולל כיסויים שונים ולכל משרד יש להתאים את הכיסוי המתאים לו באופן ספציפי, זאת אומרת שאם המשרד שלכם שולח באופן קבוע עובדים לחוץ לארץ עם ציוד אלקטרוני כגון מחשב נייד רצוי שבפוליסה יהיה כלול סעיף של מחשב נייד בארץ ובכל העולם או אם נניח יש במשרד ציוד אלקטרוני רב ובעל ערך רצוי שהפוליסה תכלול סעיף של ציוד אלקטרוני, שיחזור מידע ומאגרי נתונים.

הכיסויים שניתן לקבל במסגרת ביטוח משרד הם : תכולת ציוד המשרד, נזקי פריצה גניבה ושוד, אחריות כלפי צד שלישי, חבות מעבידים, כספים וכספים בהעברה, נזקי טבע ונזקי רעידות אדמה, אובדן הכנסה מותאם לפעילות המשרד, תאונות אישיות, נזקי טרור, ביטוח רכוש עובדים או רכוש במעבר ועוד.

מה אתם מקבלים בתמורה כאשר אתם רוכשים ביטוח משרד?

אדם שמחזיק במשרד צריך להבין שעלולות להיות תקלות לאורך הדרך וזאת במיוחד כאשר הוא מעסיק עובדים נוספים במשרד, אף פעם לא תוכלו לדעת אם אתם עצמכם או העובד שלכם תיפצעו בזמן שאתם שוהים במשרד ולמרות שרבים הם אלו שחושבים שאין תאונות במשרד הם טועים.

ביטוח תאונות אישיות שבמסגרת ביטוח משרד נועד לכסות על נזקים אפשריים שעלולים להיגרם לכם או לעובדים שלכם, הוא ייתן כיסוי על אובדן כושר עבודה, על ימי מחלה, על נכות רפואית לצמיתות או באופן זמני, על פגיעה גופנית חלקית או מלאה ואף על מקרי מוות.

ביטוח חבות מעבידים יגן עליכם במקרה של תביעות העובדים ואף זמן רב לאחר שהם לא עובדים אצלכם ובתנאי שהתביעה מכוונת לתקופת העבודה, אובדן הכנסה יספק כיסוי על מקרים בהם אתם מאבדים מהכנסתכם ובאופן שנקבע מראש ועל פי אובדן הכנסה יומי ומחושב, ביטוח תכולת הציוד יספק כיסוי במידה והציוד במשרד נהרס או נפגע מכל סיבה שהיא וכן הלאה.

כיצד יש לבחור ביטוח משרד?האם ניתן לבצע ניכיון צ'קים חוזרים

לכל משרד יש צרכים שונים, יש כאלו שיבחרו במסגרת ביטוח משרד מקיף במיוחד, יש כאלו שיבחרו במסגרת ביטוח בסיסי ויש את אלו שיבחרו ביטוח בסיסי אך יוסיפו לו כמה סייגים.

כשאתם בוחרים פוליסת ביטוח משרד כדאי לכם להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה מהתחום כדי לקבל את כל המידע שתוכלו לגבי הביטוח וסעיפיו השונים, כמו כן עליכם לחשוב היטב לפני רכישת פוליסת הביטוח על מה חשוב לכם לתת כיסוי ועל מה אתם יכולים לוותר, ישנם כיסויים להם לא תזדקקו בשום אופן וכיסויים להם תזדקקו במיוחד וחשוב שתתנו לנושא זה תשומת לב.

לכל משרד צרכים שונים אך חשוב שתבינו כי לכל פרט יש השפעה על הכיסוי הנחוץ, זה יכול להיות המיקום הגיאוגרפי של המשרד, הציוד שנמצא בתוכו, תחום העיסוק של המשרד ואף גודלו ולכל אלה יש לתת את הדעת לפני רכישת פוליסת ביטוח משרד.

אז מה היה לנו בכתבה:
באנר בנק אינפו
תמונה של לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית

לורן מוסייוף מומחית פיננסית בעלת ניסיון עשיר, ליווי של אלפי לקוחות מרוצים והשתתפות בפורומים מקצועיים. מייסדת ומנהלת הפורטל בנק אינפו, המקום שמנגיש לכם את כל המידעבנושא פיננסי והשקעות נדל"ן.